
اثر هاوثورن
مهر 11, 1399تا الان به این فکر کردید که چطور بدون هزینه و فقط با کمی مدیریت حرفه ای میشه راندمان رو افزایش داد؟ شاید شما هم مایل باشید تا اثر مدیریت صحیح و حرفه ا...

سناریویِ تکراریِ شکست استارت آپ ها
مهر 5, 1399قاتل منابع مالی کسب و کار شما امروز شاهد گسترش کسب و کارهای مختلف خصوصا کسب و کارهای تحت وب و استارت آپ ها هستیم، آنچه کاملا بدیهی است این است که هر ک...

ترفند های جادویی نگارش سناریوی تبلیغاتی
شهریور 29, 1399حتما شما هم به این فکر افتادید که برای کسب و کارتون تبلیغات کنید، اما سوال اینجاست که چجوری؟ چطور میشه یک سناریوی تبلیغاتی نگارش کرد؟ تبلیغات ویدیویی ...

منطق مورچه ای در علم مدیریت!
شهریور 21, 1399گاهی وقتها که خسته میشیم لازم داریم تا کمی مکث کنیم، برگردیم عقب و مروری به وضعیتمون داشته باشیم، یه نفس عمیق بکشیم و دوباره پرانرژی شروع کنیم. اینطور...

از “بازاریابیِ لحظه” چی میدونید؟
شهریور 14, 1399بازاریابی لحظه یا “Micro Moment marketing” چیه؟ چطور میشه از اتفاقات مختلف برای جذب مشتری استفاده کرد؟ هر روز که میگذره عجله ی ما برای انج...

آخرالزمان موبایلی یا موبایل گدون!
شهریور 7, 1399آخرالزمان موبایلی چیست؟ چطور میشه از موبایل پول درآورد؟ نسخه موبایل وبسایت چقدر اهمیت داره؟ موبایل ها به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شدن و میز...

بازاریابی ویدیویی یا ویدیومارکتینگ چیست؟
شهریور 1, 1399اصول حرفه ای در ویدیو مارکتینگ چیه؟ بازاریابی ویدیویی چطور میتونه به فروش بیشتر کمک کنه؟ ویدیو مارکتینگ چطور میتونه به موفقیت ما در برندینگ کمک کنه؟ د...

بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ
مرداد 25, 1399سلام، امروز قراره با شما راجع به شاخه ای باحال و جالب توجه از بازاریابی صحبت کنم... بازاریابی چریکی! وقتی قرار باشه یک استراتژی برای گوریلا مارکتینگ ...

معرفی آسانسوری رو جدی بگیرید!
مرداد 18, 1399این هشدار کاملا جدیه! آماده نبودن برای یک “معرفی آسانسوری” میتونه منجر به از دست رفتن بزرگترین فرصت زندگی شما بشه… تصور کنید بعد از ...

سلام، احسان اختری هستم!
مرداد 11, 1399احسان اختری هستم، مشاور شما در زمینه مارکتینگ و برندینگ. این نوشتار رو برای آشنایی بیشتر با خودم براتون می نویسم. تجربه تخصصی من در این حوزه تقریبا به...