خدمات مارکتینگ
تفاوتی نداره که مالک یا مدیر یک برند/شرکت باشید و یا کسب و کار شخصی داشته باشید. تفاوتی نداره که کالا تولید کنید یا ارزش و خدمات ارائه بدید. در هر حالتی حضور یک مشاور مارکتینگ در کنار شما باعث میشه تا درک درستی از مسیر پیش رو داشته باشید و در مسیر موفقیت قدم بردارید.
با هم نگاهی به معنای مارکتینگ داشته باشیم:
تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از مارکتینگ (بازاریابی) :
Marketing is the activity, set of institutions, and processes for creating, communicating, delivering, and exchanging offerings that
have value for customers, clients, partners, and society at large
بازاریابی مجموعهی نهادها، فعالیتها و فرایندهایی است که به خلق، ارتباط (اطلاعرسانی و کسب اطلاع)، تحویل و تبادل پیشنهادها (Offerings) مربوطند.
مبادلههایی که برای مشتریان، کارفرما، شرکا و در مقیاس بزرگتر، جامعه، ارزشمند محسوب میشوند.
تعریف فیلیپ کاتلر، پدر علم بازاریابی، از مارکتینگ (بازاریابی) :
بازاریابی، دانش و هنر کشف خلق و ارائهی ارزش با هدف تأمین نیازهای یک بازار هدف همزمان با کسب سود است.
بازاریابی، نیازها و خواستههای تأمین نشده را تشخیص میدهد؛ بازارِ آنها را تعریف کرده، حجم این بازار را اندازه گیری و سود بالقوهاش را برآورد میکند.
مشخص میکند که کدام بخش از بازار را میتواند بهتر تأمین کند و سپس محصولات و خدمات مناسب را طراحی و ترویج میکند.
این دو تعریف شاخص از مارکتینگ رو براتون طرح کردم تا میزان گستردگی مفهوم مارکتینگ رو درک کنیم. مارکتینگ ابعادی وسیع و جنبه های مختلفی داره مثل :
- بازارگرایی
- بازارشناسی
- بازاریابی
- بازارسازی
- بازارگردی
- بازارسنجی
- بازارداری
- بازارگرمی
- بازار گردانی
که مطالعه و تحقق اصولی و حرفه ای هر یک از این فاکتور ها میتونه ضامن موفقیت شما و سازمان/برند شما بشه.
مشاور مارکتینگ هم با بهره گیری از تخصص و تجربه به )سازمان/ برند( شما کمک می کنه تا با اجرای یک استراتژی درست، تبدیل به یک نام تجاری و برندی موفق مبدل بشید.
تیم تخصصی ما با تجربه ی همکاری موفق با برند های بزرگ و با تجربه و دانش روز، از تدوین استراتژی تا موفقیت کنار شما و کسب و کار شماست.
برای دریافت مشاوره ی تخصصی از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید
بهترین ها در انتظار شماست... در اسرع وقت با شما تماس میگیریم